• AČRA MK
  • /
  • Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Zveřejněno: 15.8.2019

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání. Počtrnácté do Brna – 10.9.2019 v Orea Hotel Voroněž a podvanácté do Prahy - 19.9.2019 v Kongresovém centru Artemis.

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků: 

 

I. Konference Digistrategie – Online Marketing 2019

  • Digitální svět a jeho základní principy
  • Streamování - fenomén, příležitosti, nové možnosti živého vysílání
  • Ovládni mobil – ovládneš digitální svět
  • Úspěšný marketing na LinkedInu – jak na to
  • Bez čeho se v roce 2019 v marketingu neobejdete
  • LinkedIn pro byznys – jak využít naplno potenciál této sítě pro budování značky, akvizice a business developmentu
  • Podcast – jak pomocí něj efektivně tvořit obsah na sociální sítě
  • Real Time Bidding - proč ho chtít a jak na něj
  • Doba instagramová


II. Mix trendů a novinek

– návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu dle svého výběru.

  • Využití automatizace v komunikačním procesu
  • Efektivní využití výzkumných služeb pro rozvoj podnikání v B2B 
  • Účast na veletrhu jako marketingový nástroj
  • Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku
  • Krizová komunikace jako příležitost
  • Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy? 
  • Jak efektivně směřovat energii v marketingu a obchodě
  • Co může dokázat jeden malý čtvereček? 
  • Řízení digitálního marketingu pomocí checklistů
  • Jak podniká profesionální influencer na Youtube
  • Online expanze do zahraničí. Jak se na ni připravit?


III. Konference Úspěšný web –  které weby jsou úspěšné a proč a jak řídit vývoj či aktualizaci webu ve spolupráci s agenturou.

  • Zlepšujeme web. 
  • Použitelnost a důvěryhodnost na webu. 
  • Chci web, který funguje! 
  • Základ úspěšného webu? Uživatelský výzkum!
  • Jak by měla probíhat zakázka na web ze strany grafika.
  • Kdy a jak využít WordPress platformu.
  • Bez klienta to nejde!
  • Lidé na webu čtou!


IV. Půldenní konference Řeči o grafickém designu

– o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci – ve spolupráci s Unií grafického designu.

  • Sebevědomí lidí a designu
  • Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn
  • Papír není pasé
  • Značka ve střed(t)u zájmu
  • Grafický design z pohledu HR
  • Budoucnost webdesignu
  • Reformát
  • Rady, tipy a triky pro grafika a DTP


Návštěva veletrhu je dobrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2020. 

Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. 

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let. 

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Zpět