• AČRA MK
  • /
  • Prima, ČT a Nova: hlavní soupeři v souboji o Zlatou pecku - Multichannel Creativity
Zveřejněno: 23.11.2018

Dvacátý čtvrtý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Zlatá pecka přináší zajímavý posun: Kategorie „Product Placement“ se stala pro zadavatele minulý rok až příliš těsnou. 

„Agentury i televizní obchodníci musí pro své klienty pracovat mnohem kreativněji a sofistikovaněji. Zdaleka již nestačí umístit produkt do děje. Organizátoři Zlaté pecky tak přejmenovali tuto kategorii tak, aby odpovídala současnému trendu, kdy se PP stal komunikačním nástrojem na mnoha platformách, které se vzájemně prolínají a doplňují“ podotýká předseda poroty Multichannel Creativity Štěpán Wolde.

Zasedání poroty ve složení Hana Halvorsen Banks (FUSE), Zuzana Kořenková (FTV Prima), Josef Vlček (ČT) a Štěpán Wolde (Media One) po tříhodinové projekci doporučilo na short-list favority. Hlavní porota Zlaté pecky 2018 zasedá již příští týden v úterý. Galavečer a vyhlášení vítězů proběhne 20. února v klubu Lávka, slavnostní večer moderuje opět drsný Jakub Kohák.


Podrobněji a nominace od 28.11.2018 na:  www.zlatapecka.cz   


Zpět