Praha 5. červen 2019, kongresový sál České televize

DIGIMEDIA 2019

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace pořádá pod záštitou Ministerstva kultury, Ministerstva průmyslu a obchodu, Rady pro rozhlasové a televizní vysílání již 14. ročník konferenci o digitalizaci, médiích a tvorbě.

Předběžný program

(aktualizace ke dni 5.1.2019):

TELEVIZE

  • vypínání sítí DVB-T a související infokampaň
  • obchodní model vysílání ve finálních sítích DVB-T2
  • jaká je budoucnost DTT a FTA po 30.6.2020?
  • má placená služba v rámci DTT budoucnost?
  • jaká je budoucnost sportovních přenosů?
  • jsou bezpečnostní hrozby reálné?
  • synergie mezi TV platformami
  • regionální vysílání v časech DVB-T2
  • rozvoj HbbTV v souvislosti s druhou televizní digitalizací


MOBILNÍ OPERÁTOŘI

  • aukce kmitočtů v pásmu 700 MHz (podmínky, timingú)
  • čeká nás další ukrajování spektra pro TV vysílání? (600 Mhz)
  • nástup technologie 5G (kauza Huawei)
  • internetové hrozby pro mobilní zařízení a jejich ochrana
  • škodlivé bankovní aplikace 
  • zabezpečení telefonu před krádeží a zneužitím citlivých dat
  • chytré televizory a jejich zneužitelnost


RÁDIO

  • výběrové řízení na sítě DAB+ ve III. pásmu
  • finanční náročnost vysílání v DAB+ oproti FM
  • transformační licence komerčních rádií a závazek přechodu na DAB+
  • veřejná služba v době "dabové"
  • regionální vysílání v DAB+, odpojování nebo celoplošné šíření všech krajských studií ČRo?
  • náklady na dlouhodobé souběžné vysílání v FM a DAB+. Vyplatí se?
  • speciální projekty pro DAB+, vysílání pro řidiče na dálnicích - synergie, nebo konkurence se soukromým Rádiem Dálnice?