OP LZZ projekt

Realizace projektu Školení v členských firmách AČRA M.K. započala dnem 1.1.2011. Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, o.s. bude na svých webových stránkách uveřejňovat informace o realizaci projektu, který se spolufinancován ze zdrojů EU.

Hlavním cílem projektu je dalším profesním vzděláváním zaměstnanců zvýšit jejich adaptabilitu a zaměstnatelnost, udržet a posílit tržní pozici a konkurenceschopnost členů AČRA MK, kteří podnikají v odvětví národnícho hospodářství v kategorii K.

V průběhu projektu dojde k realizaci 7 vzdělávacích programů, v rámci kterých budou proškolení zaměstnanci členů AČRA MK v oblastech měkkých dovedností, dále v oblasti IT vzdělávání a jazykového vzdělávání.

Více o projektech Evropského sociálního fondu v ČR na stránkách www.esfcr.cz .

Informace o realizaci projektu

Na základě výběrového řízení, vyhlášeného dne 9.2.2011, byla pro zajištění a dodání vzdělávacích a doprovodných služeb vybrána společnost TEMPO TRAINING & CONSULTING, a.s., s kterou byla dne 8.4.2011 uzavřena a podepsána příslušná smlouva.

Od zahájení realizace projektu proběhla do konce roku 2012 celá řada dílčích odborných kurzů, které napomáhají naplnit jeho cíl. Byly realizovány rovněž kurzy jazykového vzdělávání v anglickém a německém jazyce.

Pokud jde o tematické zaměření, odborné kurzy lze rozdělit na 4 následující oblasti:
a) vzdělávání v dovednostech IT

  • MS Word pro středně pokročilé
  • MS Excel pro středně pokročilé
  • MS PowerPoint
  • SEO analýza, optimalizace
  • Adobe Photoshop
  • Kaskádové styly CSS a DHTML
  • Tvorba www stránek (HTML)
  • Tvorba dynamických WWW stránek

b) vzdělávání v marketingu a PR

  • Integrovaná marketingová komunikace, strategie plánování IMC,
  • Kreativní řešení reklamní kampaně,
  • Mediální plánování a chování,
  • Technika tvorby tiskových zpráv a PR článků,
  • Profesionální výzkum trhu,
  • Tvorba PR strategie firmy

c) vzdělávání TOP manangementu

  • Prezentační dovednosti
  • Vedení porad
  • Implementace změn do praxe
  • Tisková konference
  • Efektivní řízení času
  • Zvyšování výkonnosti firmy pro střední management

d) vzdělávání v obchodním týmu

  • Obchodní dovednosti
  • Budování vztahů se zákazníky
  • Asertivní jednání
  • Psychologie prodeje.

Realizace projektu bude probíhat do 31.12.2013.

Partneři AČRA MK
Rada pro reklamu Anopress IT
Nadpis modrý česky

ASOCIACE ČESKÝCH REKLAMNÍCH AGENTUR

Nadpis šedý česky

A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

ikony top

emailfacebookyoutube