Kohák ovládne pevnost Boyard již 22. února!

Prima Zlatou pecku opět dobývá product placement i multimédia.

U odborné poroty zase bodovaly slovenské agentury.

Nejvíce nominací: MADE BY VACULIK, Zaraguza a Saatchi&Saatchi.

Rekord: o Nejlepšího herce v reklamě rozhodovalo více než 11.000 hlasů!

Trend: kreativita multimediálních platforem.

Klub Lávka se promění v pevnost Boyard! Jedinou správnou indicií pro vítěze 22. ročníku Prima Zlatá pecka, nejstarší soutěže kreativity, byl optě ten nejlepší nápad a nejlepší realizace. Porota složená ze špičkových představitelů kreativních profesí hodnotila silnou sestavu 135 přihlášených prací od 42 agentur a přihlašovatelů.

Porotě předsedal Michal Viewegh a ten spolu s členy poroty Irenou Pavláskovou, Janem P. Muchowem, Štěpánem Wolde, Goranem Tačevski, Hanou Halvorsen Banks, Tomášem Jindříškem, Janem Tučkem a dalšími rozhodl, kdo získá kreativní zlato. Dvacet hlavních a čtyři zvláštní ceny naleznou své majitele na slavnostním večeru v klubu Lávka 22. února od 17 hodin. Dostane moderátor večera Jakub Kohák už padáka?! Prozradí to otec Fura? Přijďte se podívat! Prodej vstupenek na webu pořadatele www.acra-mk.cz.

Více na: www.zlatapecka.cz

Partneři AČRA MK
  Rada pro reklamu Anopress IT  
   
   
Nadpis modrý česky

ASOCIACE ČESKÝCH REKLAMNÍCH AGENTUR

Nadpis šedý česky

A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

ikony top

emailfacebookyoutube