ČIRMK má nového ředitele

Řízení Českého institutu reklamní a marketingové komunikace (vzdělávací instituce zřízená AČRA MK a Vysokou školou mezinárodních a veřejných vztahů) se ujal PhDr. Dominik Hrodek (Deputy Managing Director agentury DarkSide). Vystřídal tak Romana Němce, který institut vedl od roku 2001.

 

 

„V příštích měsících bychom rádi změnili formát našich odborných kurzů,“ ozřejmil nové plány institutu Dominik Hrodek. „Naším záměrem je nabídnout kratší intenzivní formy vzdělávání ať už v oboru marketingových komunikací, tak v PR. Velkou pozornost budeme samozřejmě nadále věnovat i novým médiím a komunikaci v digitálním prostředí.“

ČIRMK již několik let využívá unikátní lektorskou základnu, kterou tvoří padesátka nejuznávanějších praktických expertů z oboru. Věrný zůstane i důrazu na praktický charakter výuky tak, aby získané znalosti a dovednosti frekventanti dokázali snadno aplikovat ve svojí praxi. Nezastupitelnou roli budou proto i nadále hrát komunikační tréninky, rozbory případových studií a další interaktivní formy. Nové kurzy institut otevře již letos na podzim.

Dominik Hrodek
Partneři AČRA MK
DigiZone.cz Rada pro reklamu POPAI Anopress IT Strategie
Economia Marketing & Media Media Marketing Services  Superbrands_logo  asociace.BIZ
 Stratégie.sk    
Nadpis modrý česky

ASOCIACE ČESKÝCH REKLAMNÍCH AGENTUR

Nadpis šedý česky

A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

ikony top

emailfacebookyoutube