Cambridge Weight Plan znamená bezpečné hubnutí bez jo-jo efektu. Tento bezpečný a účinný nutričně vyvážený program s více než třicetiletou celosvětovou tradicí má nyní své místo i v GUIDELINE (člen AČRA MK).

Celý článek


Fast Forward (člen AČRA MK) navrhl a realizoval další část motivačních a navigačních polepů na půdě International School of Brno, které také přispívají ke zútulnění a zatraktivnění prostor školy i k lepší navigaci v rámci budovy.

Celý článek


Opět souboj české a slovenské keativity?

Nejlepší Product Placement má Nova, ČT, Prima nebo FUSE?

Kdo z herců je v české reklamě nejcennější?

Celý článek


Fast Forward / Y&R (člen AČRA MK) pro TFSCZ zajistilo 11. ročník setkání autorizovaných partnerů České republiky v Jezerce u Sečské přehrady. Samozřejmostí byl zábavný program a téma akce.

Celý článek


Fast Forward / Y&R (člen AČRA MK) zajistilo pro TFS SK relaxační pobyt s programem ve Vysokých Tatrách

Celý článek


Fast Forward připravil grafiku a promo materiály pro sérii odborných konferencí v rámci České a Slovenské republiky s názvem Ytong Dialog.

Celý článek



Zlatá pecka ocení již v listopadu naše i zahraniční reklamní tvůrce.

Předseda poroty ADMAN Martin Štěpánek: „Těším se na ty nejlepší!“

Product Placement Award: i letos se utkají ČT, Nova, Prima i Barrandov.

Kdo je pro klienty nejcennějším hercem v reklamě?

Zlatá pecka nově s Akademickou porotou. 



Celý článek


·        Zlatá pecka letos poprvé také s akademickou porotou

·        Martin Štěpánek – ADMAN České republiky a předseda poroty: „Těším se na to nejlepší z reklamní tvorby!“

·        Opět souboj Trojana s Vyorálkem?  A co na to Jakub Kohák?! Kdo bude nejcennějším hercem v reklamě?

Celý článek


Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) je již několik let partnerem veletrhu Marketing Mix v Praze a v Brně.  Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. 

Celý článek


DIGIMEDIA v České televizi byla opět jednou z předních odborných konferencí, na které se setkali zástupci všech velkých televizí a rádií, státní správy, regulátorů i zahraniční hosté.

Zde najdete nejdůležitější prezentace z konference DIGIMEDIA 2017.

Celý článek


Čerstvý klient GUIDELINE (člen AČRA MK) se jmenuje Tebodin a je členem skupiny Bilfinger. Inženýrská a konzultační společnost Tebodin v České republice již přes 50 let dodává služby v oblasti projektování, konzultací a projektového managementu investičních projektů pro různá odvětví průmyslu.

Celý článek


Hosté i členové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace se sešli na workshopu při valné hromadě na farmě Michael. Kdo nepřijel, může litovat: v krásném prostředí farmy se nejen „schůzovalo“, ale samozřejmě byl i čas setkat se v předvečer se zajímavými lidmi u skleničky dobrého vína i šťavnatých steaků z grilu. 

Celý článek


Anketa dobrovolní hasiči roku 2017 v režii Fast Forward s.r.o.

Celý článek


Mediální kampaň pro rok 2017 pro Xellu CZ a Xellu Slovensko zajišťuje agentura Fast Forward s.r.o. (člen AČRA MK).

Celý článek


S příchodem jara pučí nejen příroda, ale také střevní chřipky. Jak bez ztráty kytičky přežít? Obranou proti všem typům průjmových onemocnění infekčního i neinfekčního původu je obsah žluté krabičky s nápisem Sorbecta! Rozpustný prášek, jehož hlavní účinnou složkou je čištěný přírodní jíl a druhou hlavní zbraní skvělá banánová příchuť. Právě díky ní již nebude nutné při léčbě průjmu překonávat odpor dětí, ale stačí jim jednoduše připravit lehký banánový drink. V GUIDELINE už to vědí!

Celý článek


Spaceti, česká společnost s globálními ambicemi, nabízí lokační řešení, které pomáhá přeměnit vnitřní prostory budov na chytřejší a komfortnější pro lidi. 

Celý článek


Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) pořádala 12. ročník konference den po hlasování Poslanecké sněmovny o diginovele zákona o elektronických komunikacích.

Celý článek


Lesy Medonosy je mladá společnost spravující rozsáhlé lesy a honitby na Křivoklátsku. Agentura GUIDELINE (člen AČRA MK) zpracovala její základní vizuální identitu.Nový logotyp Lesy Medonosy navazuje na tradiční pojetí erbů šlechtických rodů. To je rámec, který pomohl komunikovat základní atributy: správa fauny/flóry, historická tradice těchto činností v rámci oblasti Medonosy. Jádro erbu je pak založeno na stylizaci medových pláství. Tématika erbu byla zvolena zejména kvůli probuzení pocitu důvěry a vztahu k něčemu trvalému - stálému. Podařilo se tak splnit hlavní cíl zadání, a to vytvořit logotyp vhodný pro zodpovědného správce lesů a okolní přírody, stejně jako chovatele zvěře pro lovecké účely. 

Celý článek


Lednové zhodnocení uplynulého roku, vize na rok 2017 a mnoho novinek z dílny NetWings!

Celý článek